SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Gambar - Cinta Ditolak 6 Kali Buat Anuar Zain Membujang Sampai Sekarang !!!

Hiburan : Gambar - Cinta Ditolak 6 Kali Buat Anuar Zain Membujang Sampai Sekarang !!!


Memberi pendapat mengenai tanggapan wanita di luar sana mengenai dirinya yang dilihat cukup sempurna di mata mereka, Anuar menjelaskan dia hanya manusia biasa. Memberitahu tiada apa yang sempurna mengenai dirinya, dia percaya kebanyakan mereka hanya mengenalinya secara luaran sahaja.


"Saya juga manusia biasa, tiada apa yang terlalu sempurna mengenai diri saya.
"Saya percaya tiada seorang manusia di dunia ini yang sempurna, saya hanya menjadi diri sendiri, saya juga pasti mungkin ada yang menyukai saya dan saya juga tidak terkejut jika ada yang tidak menyukai saya, itu lumrah," katanya.

Kalau diikutkan lelaki seperti Anuar sentiasa mendapat tempat di hati wanita, namun adalah sesuatu yang mengejutkan untuk mengetahui bahawa lelaki ini pernah dikecewakan sebanyak enam kali.

"Saya masih solo, setelah enam kali cinta saya ditolak wanita.
"Prinsip saya kini biar ditemukan jangan mencari," katanya tersenyum.
Mencari kepastian mengenai wanita pilihan Anuar, cirinya-ciri yang diberikannya cukup mudah. Bukan kecantikan yang dicari lelaki ini tetapi hanya seorang wanita yang mampu menyenangkan kehidupannya.

"Kalau boleh saya nak mencari seorang yang lemah lembut dan boleh menyesuaikan diri di dalam semua situasi.
"Ramah, berbudi bahasa dan yang paling penting mampu membuat orang di sekelilingnya senang bila bersama dia, katanya.

Tidak dinafikan ketampanan Anuar merupakan antara sebab dirinya menjadi igauan ramai peminat wanita, jika diikutkan di kala umurnya kini bukan mudah untuk seseorang lelaki mengekalkan keterampilan sebegitu. Bagi Anuar tiada rahsia besar yang mahu dikongsikan dirinya, cukup untuk mengatakan kebahagiaan banyak membantu dirinya.

"Selalu senyum dengan orang dan ketawa untuk hilangkan runsing, selain itu juga ia mampu membentuk keyakinan diri seseorang.
"Melalui jati diri kita sebenarnya mampu memberikan penampilan diri yang segak dan menjadikan sesiapa sahaja nampak tampan," katanya mudah.


Sumber : Utusan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir