SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , » Hiburan : Gambar | "Saya Bukan Insan Terpilih Untuk Poligami"-Raja Azura

Hiburan : Gambar | "Saya Bukan Insan Terpilih Untuk Poligami"-Raja Azura


Penyampai radio Sinar FM dan pelakon Raja Azura tidak akan mencari pengganti di kalangan suami orang kerana prinsipnya enggan hidup bermadu.

Raja Azura, 40, berkata, walaupun dalam agama Islam tidak menghalang kehidupan bermadu namun perkara itu haruslah hadir dengan keikhlasan hati kerana ia bukanlah sesuatu yang mudah.
"Terus terang jika ingin mencari pengganti, saya tidak mahu cari di kalangan mereka yang sudah berkahwin dan saya tidak mahu hidup bermadu.
  "Ia telah menjadi prinsip hidup saya dan rasanya saya bukan insan yang terpilih untuk hidup berpoligami," ujarnya 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir