SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Gambar | "Itu Bukan Gambar Saya"- Rozita Che Wan Respon Isu Gambar Bogel

Hiburan : Gambar | "Itu Bukan Gambar Saya"- Rozita Che Wan Respon Isu Gambar Bogel


Setelah gambar bogel pelakon jelita, Rozita Abu Bakar @ Che Wan atau dikenali sebagai Rozita Che Wan, 39 tahun, tersebar di sebuah laman blog sekitar awal tahun 2012, dia tampil membuat penjelasan.

Menerusi portal murai.my, pelakon jelita itu menegaskan bahawa foto yang disiarkan itu bukanlah fotonya. Malah dia turut menafikan sekeras-kerasnya bahawa wanita didalam foto tersebut adalah dia. Ini kerana, dia sendiri tak tahu apakah itu video chat apatah lagi bervideo chat.
“Saya tidak pernah bervideo chat. Saya pun tak tahu apakah itu video chat atau webcam. Jadi, terus-terang, saya tidak pernah berbuat perbuatan terkutuk seperti ini. Lagipun, saya bukan muda lagi nak buat perkara sedemikian.”
Pelakon Kiah Pekasam itu turut memberi penjelasan dimana kemungkinan besar individu yang menyerupai wajahnya menggunakan teknik “super impose”Dia turut menyatakan barangkali ada pihak yang cemburu dan cuba menjatuhkan kerjayanya.
via Ohbulan
TICKET PERCUMA CT LIVE IN KUANTAN > KLIK SINI <
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir