SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , , , » Hiburan : Gambar | Siti Saleha Singkir 1000 Kawan Facebook Kerana Gosipnya Dengan Syed Adney

Hiburan : Gambar | Siti Saleha Singkir 1000 Kawan Facebook Kerana Gosipnya Dengan Syed Adney


Gara-gara digosipkan dengan penjaga gol Sabah, Syed Adney, pelakon jelita, Siti Saleha mengambil langkah berjaga-jaga dengan membuat tapisan terhadap rakan-rakan Facebooknya. Jelas Siti, dia terpaksa menyingkirkan kira-kira 1000 orang rakan Facebook yang kurang dikenalinya kerana tidak mahu ada pihak sekali lagi menyalahgunakan gambar peribadinya.
Kerana Gosip, Siti Saleha Buang Rakan Facebook


“Gosip yang tersebar baru-baru ini adalah disebabkan gambar saya bersama Syed Adney kira-kira tiga tahun lalu. Gambar itu saya muatnaik di laman Facebook dan saya percaya ada di antara rakan-rakan Facebook yang bertanggungjawab menyebarkan gambar itu. Sebab itu, saya terpaksa ambil langkah berjaga-jaga. 

Saya sudah singkirkan kira-kira 1000 orang rakan yang kurang dikenali dan yang tidak saya kenali langsung.  Saya tidak mahu perkara yang sama berulang kembali,” ulas Siti Saleha berterus-terang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir