SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , , » Hiburan : "Kami Masih Suami Isteri Cuma Tidak TInggal Sebumbung"-Kieran, DJ Hot Fm

Hiburan : "Kami Masih Suami Isteri Cuma Tidak TInggal Sebumbung"-Kieran, DJ Hot Fm


Dalam diam, pengacara & penyampai radio menyimpan kisah rumahtangga yang mungkin hanya beliau tahu apa sebenarnya yang sedang terjadi.

Kieran Hot FM hari ini mengakui yang beliau sudah tidak tinggal sebumbung dengan isterinya Yang Azliyang Mohd Yunus yang di’kahwini empat tahun lalu.
Namun, bercakap kepada Media Hiburan hari ini Kieran Hot FM menafikan sebarag khabar angin yang mengatakan beliau dan isteri kini sudah tiada hubungan sah.
“Sebenarnya kami masih suami isteri dan saya belum lafazkan apa-apa. Saya tidak nafikan kami memang sedang mempunyai masalah tetapi belum sampai tahap bercerai”
“Saya sendiri tidak tahu siapa yang menyampaikan berita ini dan bagaimana mereka boleh katakan kami sudah bercerai,” ujar Kieran Hot FM, bapa kepada dua orang anak ini.
“Saya akui ambil pendekatan untuk tidak tinggal sebumbung bagi mencari penyelesaian. InsyaAllah kalau ada berita terbaru, saya tidak akan sembunyikan”
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir