SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Gambar | Irma Hasmie Sahkan Sedang Mengandung

Hiburan : Gambar | Irma Hasmie Sahkan Sedang Mengandung


Laporan oleh Murai petang ini menyatakan yang Irma Hasmie telah mengesahkan yang diri’nya kini mengandung dan usia kandungan’nya kini masuk minggu ke-5.

“Insya Allah, memang betul saya sudah mengandung. Sekarang ini pun saya agak tidak sihat dan banyak muntah-muntah. Usia kandungan saya 4 minggu & sudah mahu masuk ke 5 minggu”
“Saya selalu muntah-muntah & tidak boleh menerima makanan. Namun, doktor memberitahu bahawa ini simptom biasa. Saya berharap badan saya cukup kuat menghadapinya”
Irma Hasmie turut mengakui yang beliau tidak mengidam apa apa tetapi lebih kepada selera makan yang meningkat dan ya, gambar terbaru pelakon ini nampak agak berisi.
Tahniah buat Irma Hasmie & suami, Redza Syah Azmeer atas kandungan pertama ini. Si suami pastinya akan luangkan lebih banyak masa untuk isteri tersayang selepas ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir