SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , , » Hiburan : Gambar | Sharifah Aleya Bertudung Bermula Awal Ramadhan 2012

Hiburan : Gambar | Sharifah Aleya Bertudung Bermula Awal Ramadhan 2012


Semakin hari semakin ramai selebriti wanita yang berhijrah untuk memakai tudung sepenuhnya. Tambah manis apabila penghijrahan itu dilakukan di dalam bulan Ramadhan yang penuh berkat ini. Tahniah diucapkan kepada Sharifah Aleya atas penghijrahan ini.
sharifah aleya bertudung
Kata Sharifah Aleya kepada portal Murai:-
Saya minta maaf kerana tidak dapat mengulas lanjut mengenai penghijrahan saya kerana bagi saya ianya sangat peribadi untuk dikongsi. Namun, sejak 1 ramadan lalu, saya sudah mula bertudung dan InsyaAllah ianya akan berkekalan hingga akhirnya. Alhamdulillah juga kerana sejak saya bertudung, ramai yang telah mendoakan yang terbaik untuk saya termasuk keluarga dan rakan-rakan. Mereka banyak memberikan sokongan.
Semoga Sharifah Aleya diberikan kekuatan untuk terus kekal bertudung buat selama-lamanya. 
via : beautifulnara
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir