SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Gambar | Norish Karman Enggan Jawab Isu Gambar Bersalin

Hiburan : Gambar | Norish Karman Enggan Jawab Isu Gambar Bersalin


Laporan Harian Metro hari ini menyebut yang satu pertemuan wartawan mereka baru baru ini bersama Norish Karman juga gagal mendapatkan jawapan yang di’nantikan.

“Saya tak nak jawab,” itu jawapan awal Norish Karman sebelum beliau terus memandang ke arah lain tetapi tetap membuka mulut memberikan satu kenyataan umum.
“Biarlah orang nak bercakap apapun. Ibu saya pesan kita akan dapat bantuan Allah jika dianiaya,” ujar Norish Karman.
“Ibu juga nasihatkan saya supaya baca doa setiap kali selepas selesai solat untuk memohon pertolongan Allah. Saya tak mahu melatah dengan mana-mana media pun untuk marah.
“Cukuplah dia dikutuk Allah kerana buka keaiban orang. Siapa yang buka keaiban orang akan dianiaya Allah nanti. Saya serahkan segala-galanya pada Allah untuk menentukan,” tambah Norish Karman lagi yang di’temui ketika satu majlis berbuka puasa.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir