SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , » Hiburan : "Saya Sendiri Tidak Tahu Bila Akan Bertunang"-Fauziah Gous

Hiburan : "Saya Sendiri Tidak Tahu Bila Akan Bertunang"-Fauziah Gous


"Saya sendiri tidak tahu bila akan bertunang. Orang yang beri kenyataan itu cukup hebat kerana lebih tahu tentang perkara yang saya sendiri belum tahu," katanya.
Fouziah Gous tolak dakwaan bakal bertunang

Aktres berusia 29 tahun ini meluahkan rasa kesal apabila ada pihak yang mendakwa dia bakal bertunang tanpa menyiasat dahulu kesahihan perkara itu.
Tambah Fouziah lagi, dia belum lagi terfikir untuk mendirikan rumah tangga ataupun bertunang buat masa ini, dan jika perkara itu akan berlaku, Fouziah berkata dia sendiri akan hebahkan kepada media.
SEGMEN JOM SINGGAH BLOG SAYA KLIK DISINI-EXP 27042012

JOM SERTAI > SEGMEN JOM SINGGAH BLOG SAYA..
"Jika tidak pasti, sahkan dengan saya dahulu dan bukannya buat andaian bukan-bukan sebegini dan secara tidak langsung mengelirukan semua pihak," jelasnya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir