SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » PANAS : Melia Aimelia - Heroin Filem Karipap Cinta bagi penjelasan Cincin di jari dalam Video

PANAS : Melia Aimelia - Heroin Filem Karipap Cinta bagi penjelasan Cincin di jari dalam Video


Setelah hampir seminggu Kisah mengenai Melia Aimelia ini bermain dalam dunia media massa yang
masih tiada kesudahan..pelbagai tuduhan liar dikeluarkan terhadapnya..dan akhirnya Melia Aimelia tampil membela dirinya dengan memberikan penjelasan mengenai CINCIN yang dipakainya..berikut merupakan beberapa komen dan penjelasan beliau bagi memperbaiki lagi keadaan yang keruh itu..

"Saya rasa ia super impose yang dilakukan pihak tertentu untuk menjatuhkan saya.

"Saya akui agak terkilan kerana ada pihak suka melihat saya jatuh dalam industri ini dengan melemparkan pelbagai cerita buruk, walaupun saya bukanlah sepopular pelakon lain," katanya kepada Zass.



"Saya pernah memakai cincin hitam yang diberi bekas teman lelaki. Tetapi cincin itu saya buang selepas siri jelajah Festival Filem Malaysia (FFM24) yang lalu, atas sebab kami sudah berpisah.

"Saya juga ada menghubungi portal hiburan itu dan mereka sendiri tidak dapat memastikan bila video itu diambil kerana tidak mengetahui sumber yang menyebarkan video tersebut.
"Jadi sepatutnya, orang lain tidak boleh menilai hanya kerana cincin itu. Lagipun wajah wanita dalam screenshot itu jauh berbeza dari saya. Saya tidak kisah mengenai hati dan perasaan saya, tetapi kesianlah pada keluarga yang turut mendapat tempias," katanya.

< Sertai SAYs.COM dan menang wang tunai dan hadiah menarik..KLIK SINI UTK INFO >



< suka HADIAH FREE??Mudah - PILIH HADIAH DAN MENANG HADIAH- KLIK SINI FOR INFO >


Ditanya adakah dia akan mengambil tindakan undang-undang terhadap tuduhan ini, Melia tidak menolak jika isu ini menjejaskan maruah dan kerjayanya dalam bidang seni.

"Orang kata, kalau melenting, maknanya betul. Diam juga maknanya betul. Tapi buat masa ini, kalau ada yang tanya saya akan beri penjelasan.

"Tetapi jika tuduhan ini melampau sangat, saya tidak teragak-agak mengambil tindakan tegas. Berani kerana benar, takut kerana salah," katanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir