SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , » Gagal cemerlang kerana guru sabotaj-Bintang Twilight

Gagal cemerlang kerana guru sabotaj-Bintang Twilight




KRISTEN STEWART mendakwa dia gagal cemerlang di sekolah angkara sikap gurunya. Bintang siri Twilight menceritakan
pengalamannya sebagai seorang pelajar kepada sebuah majalah baru-baru ini.
Walaupun dia merupakan pelakon yang diminati ramai tetapi para peminatnya pasti terkejut dengan pendedahannya itu mengenai sikap rakan dan guru sekolah terhadap dirinya.
Disebabkan kesibukannya sebagai pelakon, projek yang melibatkan dirinya dengan rakan-rakan tidak dapat dilaksanakan dengan baik. Malah, dia juga tidak mendapat simpati daripada guru-gurunya.
"Mereka tidak mahu melakukan kerja-kerja tambahan bersama-sama saya dan menyiapkan tugasan ketika saya sibuk dengan penggambaran. Disebabkan itu guru menggagalkan projek sekolah saya bukan satu tetapi kesemuanya. Saya berasa malu dengan apa yang saya lakukan. Saya tidak pernah membayangkan bahawa saya akan mempunyai alasan untuk tidak pergi ke sekolah. Tetapi, ini yang berlaku," katanya.
Kristen dan akhirnya mengikuti pelajaran di rumah kerana dia berasa tidak selesa lagi untuk ke sekolah.
Mujurlah kehidupannya kini bertukar baik selepas dirinya menjadi salah seorang aktres popular Hollywood.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir