SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , » Celcom Buat Hal Lagi. What The FISH!!!!

Celcom Buat Hal Lagi. What The FISH!!!!

tatkala ku ingin menggunakan handpone ku
aku dapati semuanya fail
panggilan yang dibuat gagal

penghantaran mesej pun fail juga
semuanya fail2 belaka
ku lihat line masih penuh
dalam otak dan hatiku
hai..makan kuat tapi servis hampeh
sama la cam astro
selalu bagi masalah pada pengguna
sampai sekarang aku masih cuba tapi tetap fail
sehinggalah aku menulis entry ini...
dah la ku sudah penat dengan karenah celcom
selalu sangat buat hal
tak dapat kol, tak dapat mesej
persetankan itu semua
aku bayar servis dan aku mahukan yang terbaik
esok sahaja ku mesej dan kol
kepada celcom kalau nak berniaga 
buat elok2 jangan sampai kami pengguna lari...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir