SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , » Sepasang Baju Kurung MenGingaTkan Aku paDanyA...

Sepasang Baju Kurung MenGingaTkan Aku paDanyA...

Hummm~ dah penat join segmen..nie nak bercerita pulak..Tiba2 rasa sedih sikit hari nie..

Tadi aku ngan adik aku pegi jemput nek abah (atok) aku kat pekan..Dia baru balik dari Johor..Seminggu dia tak balik umah sebab kena wat rakaman lagu ghazal..Wah! Macam artis la nek abah..Siap wat rakaman lagi..Banyak lagu katanya..Ada gak permintaan orang Yayasan Johor soh nek abah aku buat lagu..Sebab nek abah orang lama..Dah banyak pengalaman dalam dunia ghazal nie..Cucu dia takde pulak yg terikut jejak langkah dia..Dulu hampir2 la aku nie ikot jejak langkah nek abah..Mak suruh aku jadi penari zapin..Takmo aku! Kang lentik semacam badan
 baca sambungan cerita blogger atas????klik :  
sepasang-baju-kurung-mengingatkan-aku

 nak tau tak blogger mana yang tulis entry atas tuh????
blogger ni pakai nama mermaid dalam bahasa Inggeris..dalam bahasa Melayu cuba korang teka???
ha..pandai pun...tapi nama dia bukan ikan duyung...tapi Cik Duyung...


belog cik duyung ni memang best...ade macam2....ade citer tentang diri...benda2 len dan sebagainya...apa yang c.z tengok die memang suka join contest or segmen...mana2 cntest atau segmen knpem adew diew..hehehee


semoga terus sukses dalam dunia blogger yer Cik Duyung....hehhee


Jom Terjah: 
Belog cikduyung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir