SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , » Bila Aku.....

Bila Aku.....

Aku sebenarnya tak tahu ape yang orang mengharapkan dari aku..
Bila aku diam, orang cakap aku tak pandai bergaul..
Bila aku banyak cakap, orang cakap aku terpengaruh..
Bila aku sedih, orang cakap aku emosi terlebih..
 
ha...nak tau sambungan die???
actually nih merupakan puisi peserta 03 segmen Mehla Terjah C.z
namanya die. 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
nak letak header misznadea tapi blog die xde headeer...huhuhuhh
 


kenapa c.z baca puisi atas tuh cam sedih je
adakah misnadea....bersedih???
janganlah bersedih yew....ingat anda masih mempunyai ibu bapa
dan adik beradik....
biarkan je apa orang cakap
yang penting kita wat sesuatu dengan ikhlas

nak tau sambungan puisi misnadea 
leh klik sini: 
 
 
apa lagi jom lah terjah macam2 ade kat blog misnadea tuh
 
p/s: c.z ucapkan terima kasih kepada nadea cz sudi join segmen c.z
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir