SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , » Lepak2 @ Nilai

Lepak2 @ Nilai


semalam 21 januari...2011..
pas kelas, otw blik ke hstel aku kol "dia" tnya nk g Nilai 
jumpa kwn dia tuh kul bpe....
tetiba hati ni tringin nk ikut..hek3...
yelah2 saje nk lepak2...
pastu die kata dlm pas asar...
aku tnya la " nk ikut boleh x?"
n "dia" jwb "boleh....xkisah pun "
aku bukan pe...saje2...nk tgok akal die...bg atau x




    


katanya nk g jumpa member dia yang bru blik dr Al azhar nk suh trangkan mkna n translte ayat arab to Malay
pas hntr Si Lan iaitu clasmet ku yang mata sepet tuh...dlm kul 330
aku smpai bilik dlm jam 4 n siap2 4.20 grak
dlm 4.40 aku smpai kat die...
n gerak  nilai...b4 tuh...singgah kat petronas dkt ngan roundabout Ukm
utk solat Asar jap...pastu trus g nilai...
syg btul "dia" kat aku....yelah aku jam 6 atau 7 bru makan
pas klas xmakn.....minum air pagi2 jew...
dia buatkan aku roti bakar ltak tlur mata...sedap sgt...
tq yer .....hehehehee

pas kuar di Tol Bandar Seri Putra...trus g amek kwn die ...
Kak W n Si S.....hehehehee
pastu g Nilai ikut jalan lama....
tgu mmber dia kat Mcd .....n pas kwan diorang yang nama Edy dtg,,,
diorang pun bincang la....kdg2 bila kita tgok je mst mngntuk...
meklumla ptg xtido jadi cmtuh la..hek3...

mkanan yang dimakan time tuh

suka tgok art nih

kentang goreng i like3

sukanyer bersembang

nilah Edy.....
bubur ayam MCD


dalam kul 730 malam g masjid yang dekat dgn hstel pusat asasi uia 
pastu g blik mcd td...n makan la...saat yang tunggu....
borak2 punya borak..smbil mkn3...
memang bestla...mcm2 yang diborakkan
kehidupan di Mesir..bf n gf...hehehee
apelah yang diceritakan smpai muka masam semacam tuh,,,,,

pastu dlm kul 10 bertolak blik dr nilai n smpai umah die dalam 1045 cmtulah
n aku bertolak blik dan smpai dlm kul 11 lebih....
walaupun pnat tapi best...hek3...




   


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir