SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » » Slide Persaraan Pn. Ramoh....Hampir Siap...

Slide Persaraan Pn. Ramoh....Hampir Siap...

Salam semua...
ku bru pas pekena makan malam nasi goreng kampung, telur dadar n teh o air....di mana aku pekena???dkt je area Kolej Polytech Mara Bangi....dekat Kedai Makan yang mesra dikenali sebagai restoran Hijau kuning...tu pun kawan aku yang bgtau....dia kata cz kdai tu kepunyaan orang hijau kuning ( Kedah )...rega ( price ) kat ctu not bad murah jugak la cz kne rm 5 jer...kalau kat tempat len myb dlm rm 6 cmtula...hehehe

berbalik kita kepada tajuk utama ( cm forum plak )...slide persaraan dah nk siap....hanya perlu edit caption atau kata2 bagi setiap gmbr pastu edit effect n transition bg gempak ckit...hehehhee....ap lagi ek???apa lagi aku nk merapu kat cni yer..hehehe...


knpe aku perlu siapkan slide ini dengan cpat???nk tau x???cz esok isnin...01 november 2010...Pn. Amali nk tgok hasil kerja aku ni..tapi bahagian penerangan tentang diri Pn. Ramoh masih x lengkap...xpelah..esok aku tunjuk kat die..pastu aku gtau ad lagi yang xckup ni..n nak edit semula...hehehe..pagi selasa aku tunjuk yang dah btul2 complete...hehehe....kalau nk tgok video yang telah ku siapkan jgn lupa baca post aku pasni..aku akan post video sekali..hehehehe...klah nak smbung wat slide tu dulu..salam semua..take care...lov u all.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir